وبلاگ

تعیین تکلیف کامیون‌های تحت پوشش شرکت‌های ایرانی که در حادثه اسلام‌قلعه کاملا از بین رفته‌اند را خواستار شدیم و تقاضا کردیم تعهدات شرکت‌های حمل‌ونقل ایرانی نزد گمرک حل و فصل شود.
بیشتر بخوانید
دوغارون در ماه‌های اخیر فراز و نشیب زیادی را پشت سر گذاشت؛ آتش سوزی در مرز اسلام قلعه در بهمن 1399 شرایط سختی را برای دوغارون به وجود آورد و پذیرش کامیون نیز تا ماه پیش تقریبا با سختی و کندی صورت می‌گرفت اما اکنون ظاهرا مرز تا حدی ...
بیشتر بخوانید
دور مجوز ورود موقت ناوگان افغانستانی که تا همین دو هفته پیش از سوی استان‌های مرزی شرق کشور انجام می‌شد، به یکباره به اداره ترانزیت تهران تفویض اختیار شد. موضوعی که موجب افزایش زمان روند اداری کار شده و اعتراض بخش خصوصی و نارضایتی شرکت‌های حمل و نقل و ...
بیشتر بخوانید
تجار تا اطلاع ثانوی از ارسال محموله های تجاری به دوغارون خودداری کنند 👤سید روح اله لطیفی، سخنگوی گمرک : 🔹 به دلیل مسدود کردن مسیر مواصلاتی مرز تا هرات توسط آسیب دیدگان آتش سوزی اسلام قلعه افغانستان از ارسال محموله های تجاری به مرز دوغارون خراسان رضوی خودداری شود.
بیشتر بخوانید
کامیون‌داران افغان که اموال‌شان را در آتش سوزی ماه گذشته در گمرک اسلام قلعه از دست داده اند، در دو گمرک اسلام قلعه و تورغندی راه‌ها را بسته و تحصن اعتراضی برپا کرده اند. معترضان خواستار جبران خسارت توسط دولت هستند.
بیشتر بخوانید